joi, 19 ianuarie 2012

Acupunctura unicista in Romania

Este poate prea devreme pentru pacientii romani sa inteleaga ca un pacient se poate trata folosind doar un singur punct de acupunctura . Au fost invatati sa li se puna 100 de ace, sa faca zeci de sedinte de acupunctura ca un fel de ritual al suferintei . Acum 25 de ani cand am inceput sa aplic homeopatia unicista folosind un singur remediu homeopat pentru un numar de “n” boli prezente la acelasi pacient, o ziarista idioata a scris un articol folosind termenul de magie . La atata prostie logica mea este depasita . Pacientul roman prefera ca medical sa ii dea 100 de remedii, sa ii puna 100 de ace, nu are nici o relevanta pentru el faptul ca se poate vindeca, ameliora evident doar cu un singur remediu homeopat sau un singur ac de acupunctura . Faptul ca unei paciente cu sciatica, hipertensiune arteriala i-am pus un singur ac in zona abdominala, fiindu-mi suficient diagnosticul fetei, a doua zi din spusele dansei nu mai avea durerera sciatica si tensiunea arteriala scazuse de la 17 la 15 nu a avut nici o importanta . Acelasi lucru am patit acum 20 de ani cu un pacient schizofrenic caruia i-am administrat Phosphorus 10 Mille o singura doza care i-a dat o agravare de 72 ore, ulterior vindecandu-se . Tatal acestuia m-a reclamat pentru aceasta agravare . Dupa 6 ani a revenit la mine sa il consult din nou . Am refuzat . Nu putem sa uit aceasta jignire ofensatorie . Pacientul roman se simte bine doar sa se puna zeci de ace, sa astepte a la long sa se faca bine . Posibil sa fie deranjati ca le recomand analize, ca ii trimit sa la dozari de metale grele, ca nu sunt ca alti medici . Da recunosc nu accept sa fiu sunat non stop la telefon, permitand numai intre orele 21-22 si nu in weekend . In timpul consultatiilor nu inteleg sa fiu dernajat, ca de altfel si in timpul liber, azi renunt la telefon, voi fi abordabil doar prin e-mail . Sunt suparat pe mine insumi ca sunt aiv, ca nu ii trimit pe pacienti cardiaci la cardiolog, pe digestive la gastro-enterolog, etc si sa imi fac doar sarcina mea de medic recuperare boli reumatismale . Cum imi permit eu sa ii tratez de boli care tin de alta specialitate ! Imi pun serios problema sa plec din tara pacientilor ce vor doar medici adevarati care sa le recomande zeci de remedii homeopatice si sa le puna zeci de ace . In fond e dreptul pacientului sa fie bolnav . Pacientii ii voi consulta homeopat la Centrul medical Panduri . Acupunctura o voi face la Institut folosind doar metoda diagnostic sindroame, adica mai multe ace daca asta doreste pacientul roman . Pentru pacientii cu hernie de disc operabila le recomand operatia asa cum fac si colegii mei intrand astfel in normalitate . Mentalitatile vechi sunt greu de clintit, ele reprezinta obisnuinte pe care cetateanul refuza sa le schimbe . In domeniul medicinei naturiste pacientul roman acum 20 de ani era obisnuit sa ii fie recomandat zeci de ceaiuri, zeci de remedii homeopate, intre timp aceasta mentalitate, obisnuinta prezenta atat la pacienti cat si la medici am reusit sa o schimbam noi acel grup ARADH si publicul, medicii au inteles ca se poate trata un pacient cu un singur remediu homeopat . In acupunctura este mai greu in lipsa unei scoli . Acupunctura pluralista este la moda, adica pacientului ii se pun zeci de ace in loc sa ii fie pus doar 1-2 ace . Partial am reusit prin masuratorile electrice ale punctelor de acupunctura sa reduc numarul de puncte . Am inceput sa testez utilizarea acupuncturii psihosomatice ce utilizeaza doar 1-2 ace de acupunctura . Rezultatele fiind mai mult decat excelente, cel putin in bolile de gravitate medie . Este prea devreme pentru aceasta metoda, pacientul roman nu este pregatit pentru aceasta abordare, nu mai spun de medicii acupunctori . http://acpunctura.forumgratuit.ro/t1883-acupunctura-unicista-nu-se-poate-in-romania#13716

Un comentariu:

Ioan Dumitrescu spunea...

Medicina adevarata .
Adevarul este ca stim prea putin despre pacient .
Omul este trup si spirit .
Tratamentul este pentru amandoua .
Este dificil de a trata bolile spiritului, omul face parte din univers .
Om, pamant, Dumnezeu .
Omul trebuie sa fie in armonie cu Pamantul si cu Dumnezeu .


Share/Bookmark